mp3 kulisi

10 TL YE ARABA KİRALADIK !

35086 İzlenme
Benzer Videolar
10 TL YE ARABA KİRALADIK ! Açıklama
Yusufun Kanalı : https://www.youtube.com/channel/UCd50P35u87hYKwlW0fVjQYw
Videoyu beğenmeyi ve kanala abone olmayı unutmayın :)
Kullanıcı Yorumları (10 TL YE ARABA KİRALADIK ! )
  1. Subutay

    Azıcık aklınız olsa o arabayı kiralamazsınız saati 40 tl yapar 1 günü 950tl yapar

  2. Eliko Myusics

    Daha çok araba kiralama videosu gelsin +1

  3. Hami Kaya

    Arada bir çok hızlı konuşuyorsunuz dedikleriniz anlaşılmıyor uygulama ismini de anlamadım açıklamaya yazabilirdiniz

  4. Afrika Dostluk Derneği

    https://www.youtube.com/watch?v=CXRwpTrcrvQ....... Twizy mika cam.

  5. Onur Solak

    Şöyle videolara devam

  6. onur Nasufovski

    Başka ne araçlar kiralık var?

  7. oğuzhan kaplan

    10 tlye sigara alamıyorsun

  8. Caner Alper

    Yusuf: boomcu onur

  9. asdsd asdsd

    Twizyi buraya da sokarım

  10. Enes ss

    4 DK go kart 30 tl bağcılarda baya mantıklı araba kiralıyom bundan sonra

  11. EMRECAN TV

    sistem onnumara

  12. NURLAN NUR

    Emin Abi Yusuf Senin Kardeşinmi Yoksa Arkadaşınmı?

  13. Çağrı TUNCER

    Ya onu bunu bırakın beyler abi sen RENOCU SUN BAK SON YILLARDA BAYA KENDİNİ GELİŞTİRDİ HELEKİ BAŞTA "TALİSMAN" , megane,kadjar,koleos vs gibi ğrün gamında kendini iyi gösterdi ben senin yerinde olsam hedefim koleos veya talisman olurdu ikiside çok iyi 💪💪👍🇹🇷™️

  14. GÖKDENİZ AKÇAY

    Taksiye kısa mesafe 15 lira verene kadar buna binerim daha iyi

  15. Yağız Efe Yeniyurt

    Ehliyet istiyomu emin ai

    Eliko Myusics

    Yağız Efe Yeniyurt +

  16. Omar Yarashow

    Emin abi videolaryn cok guzel

  17. Melikşah Baktagör

    Bir gün malı eline verirler kardeş

    zaza mamo

    Melikşah Baktagör hahah

  18. Tmp Funny Moment

    garante moov begenmıyorum saatlık ve dakıkalık kıralamada gyzel

  19. ÖrÇk-Krallığı Ömer

    Emin Abi Renault Twizy'i Boya Rengi Güzel Değil

  20. Yiğit0320 YT

    Çok saçma 24saati 100tl araba kiralama

  21. Salih Gökay

    Abi hep merak etmişimdir senin reno twizy nin camları varmı

    Eternal Dark

    var kanka arabaya yakinlasinca camlar otomatik aciliyoe

    Eymn Eris

    @Eternal Dark ya g** element uydurmayin twizyde cam yok onun yerine cam olmayan poşetin serti gibi bisey var

  22. Eski Oyuncu

    Yusuf abiyi sevmiyoruz disslike atcam o gidince like atarim ben

  23. Eski Oyuncu

    Yusuf Zenginmis gibi yuruyor ama en buyuk zenginlik dunya. Gorusune bakar

  24. şiirimin dili

    Bursada varmi acaba

    BELEŞ TOOP X

    Sanane ölüm armut

    kaptan böyle uzay gemisi mi sürülür

    Heryerde var

  25. Tuna Şentürk

    Abi montu nerden aldın ?

  26. MoonStar CS:GO & more!

    %1 MOOV %99 Malı

  27. Buğra Yeşil

    90 hp 200 torkluk araba nasıl ciğerli oluyor? Renault yakıt tasarrufunda ön sıralarda.

    muharrem taş

    reno motorları serı

    muharrem taş

    reno motrları seridir

  28. kübra alatar

    araba radara yakalanırsa noluyor ücreti kim ödüyör cezada veya ehliyet olmazsa ???

  29. Umut Can Yıldırım

    Malı kilitle 😅

  30. slayer man

    Mahmutbeyde ne işiniz var

  31. Oyuncu Cenneti 27

    Abi ben olsam yanlardim

  32. Bilal Hıcıp

    Bizim orası

  33. Game Craft

    5:23 Bismillah o nasıl kalkış

  34. garageclup 34

    Peki ehliyet gerekiyormu

    Mr Gamer

    Gerekiyo tabiki de

  35. Cavit Taha Aslan

    ugyulama cıkmıyo link bıraksana

  36. FURKAN KURTULUŞ

    Ehliyet sinavina girdigim yer burasi

  37. Zapping GT

    yusufun kanalı sandım o açınca:)

  38. cee cee

    Saçma çünkü 24 saat 1440 dakika yapar 15 e böldüğümüzde 96 yapar yani 96 kere 15 dakika 96xkira parası(10)=960 Tl 200-300 lira verir 24 1 günlük araba kiralarım bu işin bi boka yaradığı yok yani 10-15 dakikalık bi işiniz varsa arabada yakınsa yapılır ancak

  39. Yunus EU

    programın ismi ne abi la yazıyorum çıkmıyor

    Yunus Oyunda

    Garenta moov

  40. Zihni Ayyıldız

    kanka nasıl araba kulanıyorsun ya düzgün git yavaş git

  41. Yusuf Yılmaz

    Sanki kamyon elfreni indiriyosun

  42. Barış Kaya28

    O güzel ve iyiymiş

  43. ihsan daş

    Taksi nasıl tutulur

  44. Berkan Coskun

    Bağcılar Mahmutbey

  45. Nira Bıçakçı

    8:20 kimse merak etmiyo instanı sana taktım yusuf

    Abbas Karataş

    yusufun instası @yusuffidans

    Sadiq Əliquliyev

    yusufun instası @yusuffidans

  46. Tirador

    Reno nerede top zirvelerde 😂😂. Reno zirvelerdeymiş

    Metolayzer Hd

    Zirvede değil ama motorları çok iyi

    zaza mamo

    Bi bokdan anlamiyor

  47. Yusuf eray Yıldız

    Uygulamanın tam adını söyleyebilir misiniz ?

    Western States

    Moov by garenta

  48. Gözsüz Adam

    Çıkart şu sakızı

  49. Sami Tekinoğlu

    Twizy vs regan gelsin

  50. çılgın oyuncu

    Doğan kabaktan biliyodum ben

  51. Talha ÇOLAK

    ŞU YUSUF A SÖYLE KURT GİBİ UĞLAYIP DURMASIN BİDE SAKIZI DÜZGÜN ÇİĞNESİN

    Res Ul

    Talha ÇOLAK aynen öyle

    alidk'nın tarzı

    Harbi çok sinir oldum

  52. Ahmed Demir

    3:11 bizim araba sadece çok az var o arabadan

    Bilinmeyen Hacker

    Nissan Pulsar çok az falan değil

    Ahmed Demir

    @Bilinmeyen Hacker çok az değil alan çok az

  53. GOD FOD

    video özeti cak cak cak cak güzel sakızmış :D

  54. Eyüp Bayram

    Bizim evin ora la Mahmutbey burA

  55. Deniz Satıcı

    Bana biraz saç verin kelim

  56. Arif Şahin

    Mantıksız 15 dk 10 TL mantıksız

    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!

    Mantık mı arıyorsun reis

    Fatih Bedir

    Hızlı gitsen bide km başına 50 kuruş vercen

  57. Mehmet Renault

    Yusif git regalini al 😂😂😂

  58. NGRC -COŞAR

    Pusudayiz emin abiii

  59. Glory

    click batine küfür edeyim "arkaaşlar"



Sitemizde yayınlanmış olan videolar youtube sitesinden iframe olarak alınmaktadır. Sitemiz bu videoların içeriğinden sorumlu değildir.