mp3 kulisi

100TL’ye AÇIK ARTIRMADAN ARABA ALDIM (MOTORU PATLAK ÇIKTI)

58597 İzlenme
Benzer Videolar
100TL’ye AÇIK ARTIRMADAN ARABA ALDIM (MOTORU PATLAK ÇIKTI) Açıklama
100TL’ye AÇIK ARTIRMADAN ARABA ALDIM (MOTORU PATLAK ÇIKTI) merhabalar ben Ömer Rıdvan Olucak bugün yanımda süleyman pro var onunla beraber açık artırma yani ihale yoluyla 100TL’ye aldığımız arabayı sizlere tanıtacağız çok ucuz ve düşük bütçeli bir araç aldık iyi seyirler

HEMEN ABONE OLMAK İÇİN TIKLA = https://goo.gl/LgpnZB

İş ve sponsorluk teklifleri için = [email protected]

İnstagram: https://www.instagram.com/omer.olucak

Merhaba ben Ömer Rıdvan , Youtube kanalımda sizler için eğlenceli, ve bilgi dolu içerikler üretiyorum.En sevdiğim konulardan birisi bilgisayarlar.Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence ve bilgi dolu kanalıma abone olmayı unutmayın!

Facebook : https://www.facebook.com/omer.olucak

Ve diğer videolarıma göz atmak isterseniz : https://www.youtube.com/channel/UC5YW3QavfeXm9o16YJoYufA

İzlediğiniz için teşekkürler!
Kullanıcı Yorumları (100TL’ye AÇIK ARTIRMADAN ARABA ALDIM (MOTORU PATLAK ÇIKTI) )
  1. Ademkadir Altundaş

    Dinamitle patlatin o arabayi

  2. Alperen Altun

    girişi düzelt ne dediyin anlşılmıyor acelen ne 2 kelime diyomiyonmu

  3. Djdhshsbs Nsbshzhsh

    Buda yolda her gördü arabayı aldım diye video çekiyor

  4. Aydemir Yıldırım

    Abi bana da arabaa bul ya

  5. Yuaq

    Orda ezan okunurken burdada okundu hay ALLAH

  6. mustafa arıyer

    Önceden güzel bilgilendiriciydi şimdi boku çıktı yeter bence

  7. Maraq Dünyasi Heyacan

    Yavas konus gozunu seviyim

  8. Para Lazım Bro

    abi 5 tl ye süleyman abiye duygu topla

  9. Burak Aratma

    Allah babanıza sabır versin

  10. ferdi ilmi

    Kardesin ep boyle. Surat mi yapar🤢🤢

  11. Mahmut Hoca

    Daha 400 bini görmedin 1 milyon olmanız imkansız görünüyor neden sürekli hep aynı içerik sürekli sıkıcı videolar geliyor hep aynı konsept sıkıcı bence takipci çoğalmasını istiyosan içerik bulun haklıysam hak veriyosan +1 beğenin üstte kalsın .

  12. Muhammed Turan

    Amk yeter düzgün bi araba almayın haa

  13. emir sari

    Allahına inanan varmı bu arabayı kimse 100 tl ye vermez lan hurdası zaten 2000 bin tl

  14. Mordekay ve rigby

    ABİ AÇIK ARTTIRMADAN TOFAŞ AL MOTORUNU PEJOYA TAK SONRA TOFAŞ MOTORLU PEJO DİYE VİDEO ÇEK +1

  15. Emre özen

    köy evi ne zaman gelcek aq

  16. Emre özen

    Yürümüyen arabanın tanıtımını yapıyozun ya djdkdl

  17. Furkan K.gülle

    Ben bin liraya düzgün bisiklet bulamazken bunlar araba alıyor

  18. 《BeRkaY DEMIREL》

    Bu işten Süleyman pro anlar 😊👍🏻 salın gitsin ona

  19. beyin lala

    Ya yeter artık ya bu külüstürlere para verece git güzel bit Araba al ayrıca bu külüstür videoları hiç izlemmiyor +1

  20. Ismail Coskun

    Açık artırma 1 TL'den mı acildida 100 TL ye aldiniz en yüksek teklifi siz verdiniz heralde 100 tl

  21. Muhammet Unal

    O×50 ye alı n normal oluyo aq

  22. Havva Kara

    Yeter artık be neden surekli araba alıyorsunuz içerik mi bitti hayırdır

  23. FARKINIZ FARKIMIZ

    Çiçek abbas minibüs satılıkmu

  24. sinan turgut

    Babayıda delirttiniz la sonunda

  25. Yasar Ismayilov

    Ömer kardeşin niye öyle 😂😂😂

  26. recep yavuz

    abi ses yok 2 videoddda

  27. MBD GAMES

    Abi siz o tanki koye goturduydunuz tank gel mis hani komsular sikayet ediyodu 1:20/4:20 #soru: ??????

  28. Yusuf can İpek

    Aldığınız arabayı sonra nabiyorsun

  29. spoyler games

    Sıktı artık bu içerik

  30. Efos Müzik

    hangi ihale sitesinden aldınız

  31. Çapkın’ın Dünyası

    Uçak yap diyenler +1

  32. MÜCAHİT DURSUN

    Dilene dilene 370 bin abone oldunuz helal olsun

  33. S.S.Cobra

    At arabasi yapin süloyu kosturdunn atagizli 10.000 like bekliyo

  34. EVA PORTİON

    100 TL ye o arabayı sen al bide gel benimkini al 😂 hay mk basarilar

  35. Çimşit bebesi

    Abi filaş araba al

  36. Omer AYDOGDU

    Evbtamir video su gelsij

  37. Nostalji TV

    Bende 10 TL'ye BMW almıştım

  38. mustafa aydın

    kardeşim bune boş video amaç ne bundaki

  39. HYss Furkan

    yakında 1 tl ye araba alıcaklar :DDDDD

  40. вяσуlєѕ 我后

    Seni mustlu ediyimi SULEYMAN PRO GULCEK

  41. Eyup as

    Yalan hurdası bile geri dönüşümde kilo bazında 100 TL den kat be kat tutar

  42. Mehmet Ali Çetin

    motor fren ne işe yarar deseler bilmezler burda boş yapıyorlar

  43. Serkan Yıldırım

    Amk 100 liraya araba almışsın motoru patlak diyon ne sikimsonik bi adamsın

  44. Maxi Pudov

    Süloyu kadina götürsen kadin bunun tipindeki meymeletinden kacip gider aynanin karsina gecin biraz gülme prova yapin . Evlat olsa sevilmez

  45. Abdullah Korkmaz

    hani diyo ya like atın videoyu begenin ulan senin tipi görünce abonelikten cıkasık geliyo dislike atasım geliyor insan az güler amk

  46. Suleymanoff714

    Sikimi yee🍌

  47. Selami KARA

    Lan iki mal zırt pırt karşıma çıkmayın sikicem bi yerinizi

  48. tofaşk garaj

    Bu çocuk ne zaman konuşmayı öğrenecek Ne konuştuğunu anlamayan bi tek ben miyim

  49. poyraz ali

    Yalan söylemeyin amk kupası 500 tl sadece

  50. erdem karadağlı

    Bir araç seç diyer araçları sat seçtiğin aracı koptle topla +1

  51. Resul Mustafa

    Oğlum yalan söylemeyin okadar ucuz arabalar yok

  52. halil ibrahim

    Yürrü be kim tutar seni

  53. HaYaL ÜsTaD

    Samsunlu larbananasi sıksın

  54. Orkun Kurun

    100 TL iyiymiş arabayı parçalayıp satarsınız ciddi kar yaparsınız. Motoru da bagajdaymış zaten ki sökmesi en zor parça da o: Motor: 1000 ₺ Tekerlekler: 150 ₺ Vites kutusu: 400 ₺ Koltukları: 300 ₺ Torpido: 150 ₺ Kapılar: 400 ₺ Bagaj kapağı: 100 ₺ Ön cam: 20 ₺ Direksiyon simidi, pedallar, el freni kolu, vites topuzu: 50 ₺ Arka tampon: 20 ₺ Arka stoplar: 60 ₺ Dingiller: 150 ₺ Fren tesisatı: 150 ₺ Amortisörler: 160 ₺ Benzin deposu: 50 ₺ Egzoz boruları: 50 ₺ Kalan boş kasayı da Peugeot 205 aracıyla ağır kaza yapmış aracını toplamaya çalışan birisini bulup ona satabilirsiniz, satacak adam bulamazsanız da kasayı spiralle enlemesine ikiye bölüp sonra da bu iki parçayı boylamasına ikiye bölerek kasayı 4'e bölüp transite yükleyerek hurdacıya kiloyla satabilirsiniz. Kasadan size 400 ₺ kalır. Parçalardan gelecek para: 3610 ₺ Arabaya ödediğiniz para: 100 ₺ Kazanç: 3510 ₺

  55. yağız idacı

    Fakirler bir güzel araba alamıyorsun hepsi 100 200 yüz ikiyüz alıyorsun

  56. HALİL TUNC

    yanın daki adm az gülsün yav

  57. Ziya Can SÜRER

    Bişeyi de uydurmayın kardeşim jant kapaklarını satsan zaten 100 tl

  58. ahmet genc

    şu video çekerken düzgün konuş dediklerin hiçbirşey anlamıyorum

  59. Arda Hazer

    20 aboneyim 100 yapakmi

  60. Arda Hazer

    Dusuk butceli bi avrat alin sulleymana cok istiolar

  61. keke

    abi ehlıyetın varmı bıde bu arabalar baban ızın verıyomu

  62. Öğrenelim Yapalım

    ben ne izledim aq

  63. Eymen Akman

    Napcan o arabayı

  64. ismail kurt

    fortu satiyorsanz alim

  65. ORHAN AKDEMİR

    Yalan aq aptallar

  66. Çağan H

    Reis arabanın metalini satsan 200 lira eder koltuk kablolar falan derken bunu 500e yürütürsün sen

  67. Mert Özçiftçi

    Kanka lar ehliyeti yeni aldım muayeneli yürüyen ucuz bir şeyler varmı acemiliği atmak için 05355421483

  68. Hemid İsmayilov

    Bunu modifiye etseniz seviniriz

  69. ÇAĞRI TEMİZYÜREK

    Omer ridvan Pejo yu topla on tampon far panjur tak motor topla silecek ve motor yag yag filtresi degistir su ve antifiriz(4 mevsim) koy ondan sonra yag cubugu kontrol et omer ridvan araci muayeneye sok plakayi cikarttir ruhsat islet trafik sigortasi yaptir 1 yillik.(butcen varsa). once noter ondan sonra plaka basimi ve ruhsat islettir bu kadar saygilar hayirli gunler.

  70. By Guitarist

    Arabanın motoru yokken elektrikliye çevirin minibüsü de karavan yapın :)

  71. EREN ÇAYIR

    Bir araba seç topla sat

  72. Serkan Uysal

    yalancı bu pezeveng e inanmayın yaa artık. geçen çekici almıştı kırmızı köye arabaları götürürken başka çekici çağırdı eski çekiciden bahsetmiyor bile kaldıki ne 100 TL ye araba alması çocukmusınız lan hurda fiyatına bile satsa satan adam 2000 TL eder kandırıyor bu pezeveng sizi

  73. Emir 25

    Cok sacma samimiyetsiz video olmuş

  74. Umut Titrek

    Ne konuştuğu anlaşılmıyor aq

  75. Umut Titrek

    Ne diyola bu girişte

  76. yalçın cakıcı

    Bu yakın da bal satar 5 kavanoz 1 tl

  77. HAYALLERİM VAR

    Suleymani kerhane ye götürün Ankara'nın kerhanesi meşhurdur 😀😀

  78. Ahmet Erdemli

    Abi bütün arabaları tamir et sat güzel olanlar sende dursun tarlayada oto yıkamacı aç

  79. Yihiy Vgb

    100 tl araba alip ta 225 tl satışa vermek koyar insana

  80. Ersin Yagan

    1 bidonla araba yıkama videosu olmuş

  81. HALİL ENES ENGİN

    Aq salaksınız

  82. Yeusysysyshshshs SösmsDayıııskksskkaka

    Bife uzun video çekim amk

  83. Ahmet Öktem

    11:11 deki şarkı çok saçma

  84. Arthur Morgan

    BMW ye noldu lan kolpa cılar

  85. Selim Kepenek

    sen bi videoda gül mal mal somurtma söz lan like atçam

  86. OYUN GÜNLÜĞÜM

    100 tl ye araba aliyonuz motoru patlak diyonuz amk

  87. Uğur yt

    samsunun nersınden geldı bende samsunluyum

  88. Mehmet Efe

    Bi ara Süleyman Pro videoya başladı sanıp sevindim😂😂

  89. Candy Toys Fun Games TV

    Kardeş eski halinize videoları özledik Şimdik video çekek konuşak bitsin gibi oluyor videolar

  90. roblox robotu 4646

    Süleymanı pavyona götür

  91. Hasan BEŞENLİ

    yeter alma araba alma sıktın araba araba araba off bu ne

  92. Tayfun Derman

    izlerken tetanoz oldum

  93. Ersin Saban

    Abi modifiye yap

  94. mustafa karacam

    Aldığınız BMW yi gmg garage ye verin onlar modefiye etsin

  95. İrfan Fındıklı

    5 tl ye kariya gidin. +1 leyin görsün

  96. bizim türkülerimiz

    Süleyman pro nun güldüğü o görüntüler https://youtu.be/roJj_CcDyYI

  97. Aziz

    3 Yıl Sonra ki , Video Başlığı : KIZ KAÇIRDIM ÇOK RİSKLİ OLDU | A*I Patlak Çıktı

  98. Nergis Gaming

    Abi 1.000 (bin) tl aşağındaki araçları hurdaya 2.000 (iki bin) veya 3.000 (üç bin) e satarsın Karlı İş.



Sitemizde yayınlanmış olan videolar youtube sitesinden iframe olarak alınmaktadır. Sitemiz bu videoların içeriğinden sorumlu değildir.