mp3 kulisi

Çukur 3.Sezon 5.Bölüm Fragmanı- Büyük Oyun!

317094 İzlenme
Benzer Videolar
Çukur 3.Sezon 5.Bölüm Fragmanı- Büyük Oyun! Açıklama
Çukur 3.Sezon 5.Bölüm Fragmanı, Çukur 3.Sezon 4.Bölüm 2.Fragmanı #Çukur #Yamacıkimkurtardı #sıradakikim
Kullanıcı Yorumları (Çukur 3.Sezon 5.Bölüm Fragmanı- Büyük Oyun! )
  1. Yiğit İrfan

    Abi onu bırak ben bu cukurun özetini nerden izlicem ya Bi boluamadum youtubda

  2. mahir bal

    Lan o zaman yamac niye arasin beni kim kuratardi diye kiza niye sorsun beni senmi kurtardin diye cok sacmaliyorsun

  3. hope master

    Yamacı kurtaran Nehir

  4. armando salazar

    Yamacı ne nehir kurtardı nede efsun çünkü yamacın ağırlığı ikisinin toplam ağırlığına eşit bunu o karmaşadan bi kadin gücü yapamaz yamacı erkek olan birisi kurtardı iki kişiden biri ya remzi kurtardı yada akının arkadaşı olan hıştoya benzeyen çocuk kurtardı

  5. MMM MMM

    Nehir kurtardi diyenler

  6. FastCane Reşat

    Arkadaşlar Kurtaran Kişi Remzi Akına ne dedi anam yüzüme bakmıyor çukura al dedi bir şartla dedi ve sahne kesildi KURTARAN REMZİ Ve bir konu daha var AZER SELİMİ ÖLDÜRÜCEK AKINDA ÇUKURDAN YANA OLUCAK !

  7. Yusuf Delibalt

    yamaci kim kurtardi 3 bölüm 36.24 ve 4 bölüm 5.33 bas parmaka iyi bakin

  8. Ersin Mustafa

    Akın ın kurtarma ihtimali sıfır çünkü akın Cumali nin yerini bilmiyor Yamaç oraya brakıldı

  9. Emrah Taybar

    Akınnın yanındaki o çocuk kurtarıyor

  10. Suleymen Gurbuz

    Nehir kurtardı

  11. Mehdi Huseynov

    Kutay kurtaruyor yamaci akinin haberi yok

  12. Ali Arslan

    Eeffsssuuunnnnn

  13. Mustafa Sarı

    Bence nehir kurtarmıştır ( hastanedeki deli kız)

  14. REAL İNEGÖLLÜ

    Kel adamda kurtarmış olabilir Aliço için

  15. hulya Ruya

    Baykal zate eşkıyaca 🤣🤣🤣🤣

  16. Tekin Alp

    akın pici dedesini öldürttü yamacıda öldürecektir.

  17. Yasar Orhan

    Efsun imkansız

  18. Kerem Babaýew

    Hoş bulduk

  19. umut inan

    BALTA DEYİNCE AKLIMA HAYATIMIZ DİZİ AKLIMA GELİYOR..)

  20. Динара Чубанова

    Перевод сделайте пожалуйста

  21. Kurtulus Ceylan

    Akina yem atti bence kutay kurtarmadi pazarda yamaci goren akinin yuz ifadesi

  22. kadyr gosayew

    bilyorus olmedini yamacin ama sena niye oldu lann

  23. Руслан Чарыев

    Cumali kurtarıyor bence kesin

    Anar Ibrahimov

    Cumali kurtarsaydı kapısının önünde yamaçı bulduğunda şaşirmaz ve telaşlanmazdı.

  24. fatyy

    Yamacı ya Cumali yada hastanedeki kız kurtarmıştır

  25. Riza Kucukkarapinar

    keşke yamaç akına sen iç amcandan dayak yedinmi diyim dövse akını

  26. ömür şaşkın

    Timsah ne zaman ölecek

  27. ne bakıyon orospu çoçu

    Supoylır

  28. Sultanbek Bazarbayev

    Akin gurtaryjak

  29. Azizbek Jumaniyazow

    227 bin izlenmiş ama beğeni 2.5 bin beğeni az 227 bin beğenin :)

  30. Murat Akçiçek

    NASIL OLMUYORLAR SIFIR BİR DE CIO SAVAŞ ÖZGÜR ANAFOR OLMEDIMI👍👍👍👍👍👎👎👎👎❤❤❤❤❤💙💙❤💙💕💕💙❤💙❤💙❤💙❤❤💙💙❤❤❤

  31. Kadir Bey

    Bence Karaca kurtaracak

  32. NABİL MADAHİ

    Hayat ımız sınav

  33. Fatih Kaya

    Mk hepimize kafayı yedirtcek mk filmi her bolum sonunda acaba acaba acaba merakla pazartesiyi bekliyiruz

  34. Emre Kara

    Yamaci kim kurtaracak? efsun. Cumali. Karaca.?

  35. Furkan Şahin

    Bence medet kurtaracak

  36. FlorjanKola

    Bence Yamaçı kim kurtarıyor bence Efsun

  37. WT Seulys

    Abi baykal eşkiya dünyayı hükümdar olmazda oynuyor ama

  38. Ferhat Balak

    supoylur verme kardeş

  39. murat Şahin

    Arkadaş herkezin fikrine saygı duyuyorum ama herkez gitti araba patladı akin benim yasamam için senin ölmen gerek diyo sanki birisi mi var yanında bu tamamen saçmalık bence

  40. onur şengöz

    Yamacı medet kurtarıyor görürsünüz

    Руслан Чарыев

    onur şengöz olabilir medet ile cumali kurtarıyor

  41. Ilhom Shirin

    Baykali Hizir reyis oldursin sonre burdan cikar🤣

  42. roshka quuzade

    Yamaci kurtaram selimin qizidi

  43. Rufad Rufadov

    Akinin yuzunden belli amcasiyla is yaptigi azere canli goruntuyu kapatmasi ve timsaha Ben semi tutmiyim demesi ama depodaki sahnede yamac akinin yuzune bakmasi var ve anliyor unun isi oldugunu yuzundeki izleri

  44. Akwin

    Abim akin hain deyil ve hayin olmayacak

  45. Akwin

    Abim sizlere bi soz deycem akin hain deyil akin yamacla anlasmasi var akini yamac yonetior bi aqent gbi dusmanlarin yaninda guven kazanib iclerinden mahf etmek isdeyir abim bu analizi yap boyle olacagina eminim ben

  46. Ali akifoğlu

    Yamacı kurtaran akının yanındaki adamı olacak çünkü tabancayla sıkarken o ortalarda yok gözukmuyor.

  47. Emirhan Gumus

    Yamaç saldırıdan önce arabada nilüfer dinliyordu yamacı kurtaran bahar Deli kız bence o kızda ayrı bir gizem ilerde çok güçlü bir karakter olacak

    Руслан Чарыев

    Emirhan Gumus valla mantıklı

  48. Ferhat Gül

    Akın ile iş birliği yaptı

  49. Ferhat Gül

    Evet iş birliği yaptı

  50. azer kurtuluş

    Azer baltayı viktora atığında ilk sen aklıma geldin vallah abi senind dediğin herşey duğru çıkıyor harikasın böyle devam 👍

  51. Tulay Aydogan

    Yucel ailenin icine girmek lazim guvenlerini kazanip icten yok etmek lazim dedi

  52. Reza Rezaei

    Abi yamaci kutay kurtarti

  53. Elvin Sadixli

    Yada cumalinin esi, bu dogru

  54. Elvin Sadixli

    Yamaci kurtaran kisi Karacadi!!!

  55. Hüseyin Özdemir

    https://www.instagram.com/p/B3DNtbslvyU/?igshid=2hplkelzq55c burada aliço şifre söylüyor nedir bu şifre. Yamaç ben evdeyim diyor. Ay yapım istingram sayfası

  56. Selim Bayram

    Kutay motosikletle ormandan olaylara katılır ve yamaç ı da o kurtarır bence Medet motor kullanamaz ee arabaylada yetişemez yamaç patlar... Yada düşük ihtimal ama karaca da olabilir..

    Руслан Чарыев

    Selim Bayram Karaca’nın o motor kullanan kankası da olabilir

    Selim Bayram

    @Руслан Чарыев olabilir Kuray değildir çünkü yeni fraagmanda kutay akından yana olduğunu birkez daha gösterdi

    Руслан Чарыев

    Selim Bayram nehir kurtaracak yamacı

  57. Bulent Gedik

    Yamaç ı Akına güvenmeyip takip eden çukurun kızları kurtarmış olabilir...

  58. Murad Dadasov

    akin kocavali

  59. Elvin Eliyev

    Efsula Yamac kardes ...!

  60. aqif ibrahimov

    Yamaci akin kurtardi arkadaslar hatirlatiyim yamac akini cagirdigi zaman akin yamaca amca delimisin oldurecekmisin kendini ? Diyiyo yamac konusma bittdiyi tam giderken ben zaten olmuyorum olmuyo diyo bence akin kurtardi

  61. Erkin Zalimov

    Ozbekcha gapir gandon

  62. MİNİ pubg demir

    Olum yalan atıyo mal

  63. ismail Bel

    Kutay niye kurtarsinki

  64. MUSTAFA ALİ İNCEÖREN

    Bence cumali çünkü cezaevinde medet akın sizin gibi değil diyor

  65. David Qubali

    idris kocavli da olmemis olmaya bilir

  66. David Qubali

    bence yamaci efsun kutariyor

  67. Xasan Mirzamurodov

    Аличо куткаради ямачни окам

  68. Alim Ismayilov

    yanliw yorum.kitabdaki baw rol Efsuuuuun.o babasinin kotu xarakter oldugunu anlayacag 7 i wehiri gezecek ve oyrenecey

  69. Abdullah Yavuz

    Akinin adami kurtariyor ahanda yazdim buraya

  70. Tara Çiğdem GÜRSES

    Akın'ın Yamaç'la işbirliği yaptığını düşünmüyorum. Akın'ı da sevmeye hiç niyetimiz yok. Sürekli Akın şöyle, Akın böyle de bıktırdı artık. Diziye sonrdan giren karakterler içinde en itici olanı ve kalleşi. Akın yalnı z kaldığında bile sürekli Yamaç'ı öldürmekten bahsediyor. Babası dahil diğer Koçovalıları da tamamen ortadan kaldırma derdinde. VArtolu'ya da Sultan'la beraber tuzak kurdular. Yamaç'ı Medet gelip kurtarmış olabilir. Vartolu uyarmıştı çünkü. Bir olasılık da Efsun.

  71. sanatist tattoo

    Spoylur :))))))

  72. evo evo

    Ne gariptir ki Yücel babasından dolayı İdristen intikam almak için Çukur ile uğraşıyordu yine ne gariptir ki bilinmeyen bir nedenden dolayı Baykal da Çukur ile uğraşıyordu ve de bu bölümde ögrendik ki Yücel yıllardır Baykal ın yanındaymış tesadüfün büyüklüğüne bakar mısın böyle bir tesadüf olamaz demek ki Yücel in nefretini bilen Baykal bunu bilerek onu yanına almış ve çıkarları doğrultusunda ikisi de birbirini kullanmış hadi Yücel in intikam nedenini biliyorduk işte asıl soru da bu Baykal ın bu nefretinin altındaki neden ne bunu da Baykal öldüğü için ve Efsun un da babasını yanlış tanıdığından dolayı öğrenebileceğimiz iki kişi kalıyor Efsun un babaannesi ve Yücel bunlar birbirlerini çok iyi tanıyorlar dolayısıyla Yücel işte bu nedenlerden dolayı daha öldürülmemiş olunabilir yani bu sır ortaya çıkana kadar bence Yücel ölmeyecek bir de bence Nehir Efsun adına çalışıyor akıl hastanesinde bir kızın orda yaşamak istemesinin gezmeye gider gibi orda rahatça takılabilmesi garip değil mi ve Yamaç hakkında da bazı bilgilere sahip yani Efsun ile Nehir arasında bir bağlantı var bence

  73. Ozan Fm

    saçma ilerliyor orda ağaca vurması falan her şey plansa salakça olur hepten

  74. Ahmet Alp

    Yücel patlama ve yangından sağ çıktıysa yamaç niye çıkmasın 😁

  75. harun çakıl

    Valla bravo. Ortada kesinlikle bi emek var ve emeğe saygı

  76. Kral Firarcı

    Yamacı aliço kurtarmış ola bilir

  77. by Edik

    bence akinin hain oldugunu yamac biliyo ve akin ters kowe yaparak sonradan aileye buyuk yardimlar edecek ve yamacin arabadan kurtulmasinda akinin parmagi var akinda babasi gibi piwman olub aileye geri donecek

  78. remzi altın

    ya bune ya vidyodan çok reklam izliyoz bu nedir yaaa

  79. Aydın Şahsuvarov

    Ayrica akin oldugu zaman cukurda hic kimse olmedi cukura dusman gelmedi akin basindan beri yamacla ortak

  80. Ömer Faruk Yıldız

    ali sürücü ve celal sevim den daha iyisiniz kanal hak ettigi yerde degil ? bütün tahminleriniz çıkıyor ! bozmadan devam.

  81. firat arslan

    Ahmet kusura bakmada bilader sen diyonki ali sürücü ve başkan1903 benden bilgileri alıp paylaşıyorlar diyon ama her ikiside senden çok daha önce bu bilgileri analizleri söylüyor hattaa ve hattaa ali sürücü reklam aralarında çanlı yayın yapıp analiz bile yapıyor ama sen onlara iftira atıyorsun

  82. Burak Tapıklama

    Benim daha farklı bi düşüncem var akıl hastanesinde ki kadın yani daha önce de izledik diziye girmesi gerekmiyor mu artık? bence bu iyi bir fırsat o kadın yamacı kurtararak diziye girebilir...

  83. Mustafa Güven

    Akın yücele yardım etmeseydi İdris koçovalı yaşayacaktı, Akın yamaça yardım etmesi söz konusu olamaz

  84. Muharrem Tekin

    Beyler İdris kocovali çıkıyor kesin bilgi İdris ölmedi

    Enes Güzeldokumacı

    Nerden kesin amk götünden uydurma İdris öldü

    Руслан Чарыев

    Enes Güzeldokumacı zaten ölmedi İdris Karaca kurtarıyor yamacı

  85. abdullox abdulxamidov

    Yamaç koçajak ama kimse yardam etmes

  86. Maruf Olçay

    Baykal kesin yaşıyor

  87. Databiltek Video

    Bence Yamaçın kurtuluşu Aliço ile ilgili olabilir. 4. bölüm ilk sahnede başka birini arayıp birşeyler söylediğini gördük.

    Руслан Чарыев

    Databiltek Video belki Karaca kurtarmıştır

    Databiltek Video

    @Руслан Чарыев Olabilir mantıklı bir tahmin.Kadınlarda güzel bir işe yaramış olur dizide :)

    Руслан Чарыев

    Nehir kurtaracak nehir

    Databiltek Video

    @Руслан Чарыев Hadi az kaldı görecez bakalım kim nasıl kurtarmış. Fragmanda Cumali nin yanına bırakılmış gibi duruyor ama kurtaran hala belli değil :)

  88. Osman1111111111 Canlı

    Efsun akin sevgili cikacak

  89. Ismet Eliyev

    Yardim edən kimmiş Efsunnnnnn

  90. Fuad Esedov

    Bu gece tek gözün açik uyu lan nerdesin Nehir gel Yamacina

  91. fuat buya

    o kitap efsun için. efsun babasının kötü olduunu öğrenecek.

  92. Bahlul Balta

    Hani Azer Akin kavga edecekler di hani kavga etmedi

    Hayatımız Dizi

    O sahne zula oyunu için çekilmiş

  93. Bahlul Balta

    Kocovalılar asla cikmaz hapiste

  94. İrfan SEVİNÇHAN

    Ya akın değil bence %100 çünkü niye tek başınayken amca benim yaşamam için senin ölmen lazım desin dikkatle izleyin herkes gittikten sonra diyor

    Руслан Чарыев

    İrfan SEVİNÇHAN haklısın efsun yada cumali kurtarıyor

  95. MELEK GÜL

    Kerkukten selam 💙 ❤

  96. Evlenme Teklifleri

    EMMİ ÖLECEK HASTALIĞA YAKALANIP REZ ALIN



Sitemizde yayınlanmış olan videolar youtube sitesinden iframe olarak alınmaktadır. Sitemiz bu videoların içeriğinden sorumlu değildir.