mp3 kulisi

Dünyanın En Hafif Süper Spor Arabası

460720 İzlenme
Benzer Videolar
Dünyanın En Hafif Süper Spor Arabası Açıklama
Arkadaşlar merhaba, Hilal Aysal yine güzel bir araba getirdi. Dünyanın en hafif ve özel spor arabalarından biri olan Lotus Elise Sport'u birlikte test ettik, inceledik. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi seyirler!

Abone Olun; https://goo.gl/QUq1Lt
Instagram: https://goo.gl/eFKPja
Twitter: https://goo.gl/hDMmX5
Facebook: https://goo.gl/UpVYg5

Kamera: Can Kaleli
Kurgu - Montaj: Emirhan Gündüz

#dogankabak #hilalaysal #lotus
Kullanıcı Yorumları (Dünyanın En Hafif Süper Spor Arabası )
  1. Hakan DMİR

    MINI JCW COUNTRYMAN JCW ALL4 / 1998 / 306 Bg Iconic istiyoruz.

  2. Enessalih Yılmaz

    Abi fiat coupe inceler misin

  3. Emirhan güzel

    Nfs de az mı oynadım bu arabayla.

  4. Dursun Sayın

    Abi türkiyede var mı bundan😊

  5. Canberk Ağ

    Doğan abi benim i10 dan daha hafif 😂😂

  6. erkan CULHA

    Golf mk1 istiyoruz

  7. Oğuz Çelik

    havalandırma kapakları dacia dan almıslar :)

  8. Ugur Kadıoğlu

    Reis 508 istiyoruz ya

  9. Ercan Avcı

    hilal gördüğüm en samimi kadınlardan biri insana enerji yüklüyor valla 😅 kalp

  10. Turkiye1903 BesiktasTurkiye

    Abi like attim viedoyu kaydettim

  11. Zæki Yærgı

    Ford f500

  12. Sedat OĞUR

    Alfa Romeo 4c yi tercih ederim ♥️

  13. Barbaros umut

    Dogan Kabak ve Okan Altan abimizi çok özledik mümkünse yakın bir zamanda sizi yeniden görmeyi çok istiyoruz okan abimizi daha çok görmek isteriz.

  14. Evren91

    elinize saglik

  15. Battle Royale Delisi

    Abi bugatti istiyoruzzzz

  16. kaan erol

    Baktım yok 😂😂 Doğan abi seviliyorsun....

  17. Ahmet Mert

    Abi yüzünü görmeyi özlettin bee meraba abiim :)

  18. muammer yiğit Akarcay

    abi yeni peugeot 508 çekermisin

  19. Nevzat Onur

    Ne olursa olsun 1.6 çok yetersiz. Hele günümüz için. Elise cidden eski bir platform ayrıca. 2011 de kullandığımda fena değildi, şimdi kullansam yeterli gelir mi bilemiyorum. En azından bi 2.5 v6 görmek istiyor insan 😀

  20. Bilgehan Lokman

    Abi ford mustang ı tanıtırmısın

  21. Rotasız Mermi

    7:54 bakışa çok güldüm abi

  22. Kop

    alabileceğiniz en iyi gokart arabası

  23. Ne Yapsamki??

    Hilal abla cok iyi bi enerjiye sahip

  24. Uğur Ekici

    abi alıcağımdan değil de sırf senin muhabbetin için izliyom :)))

  25. Arda Gök

    Mclaren ın düşük bütçeli versiyonu gibi

  26. ahmet güven

    Adam o kadar Doğal ki yanına kim gelse doğallaşıyor 😁 DOĞAL KABAK 😎 Abi senin isimde herşeye uyuyor seviliyorsun ❤️

  27. Engin Kavraloğlu

    Alfa romeo 4c tercih edilir

  28. İsmail Aybaş

    Hilal ablaya bak sırf neşesi için videoyu beğendim devamını bekliyoruz :d

  29. PUNCHPING G

    Doğan abi yeni 508 videolarını izlemedim seni bekliyorum.508 videosu gelecekmi?

  30. GereksizPerma35 Bilal

    lotus tasarım çizgisini hiç bozmadı bayılıyorum 😎.

  31. Taçlan Tatbul

    Evet komedi ikili ile bir güzel video olmuş Audi Rs 7 videosu iyi olur Hilal hanım ile bir sonrakinde videoya + like takibe devam

  32. KİNG MASTER OYNUYOR

    Araç kaç tl

  33. alfa alperen

    Abi lexsus cok guzel araba incelermisin

  34. Abbas TersBasan

    ABİ PEUGEOT RCZ İSTERİZZZZZ

  35. Faruk Duman

    5:33 kıracan bende senin kafani kiracam diyor ya😁

  36. Rıza Ergin

    Doğan abi kral adam sın

  37. Enes

    Mx5 ne zaman gelicek

  38. Talha Karabörek

    Yeni golf ne zaman geliyor abi

  39. EminCelilTire

    Abi 2019 focus hatchback

  40. Yusuf Umdu

    !!!!!!!!!!!! abi royal motors daki porsche GT2 RS çekinn !!!!!!!!!!!

  41. Turgut Uyar

    Videoya şöyle bir baktım da hilal'ın makine iyiymiş. Bir kere binsem şanzumanı dağıtırım. Normalde bu tür makineler tarzım değil ama hilal'in makineye fena binerim.

  42. Emre

    *FORD GT GELSİN*

  43. Cem Kaan Güney

    FERRARİ 812 SUPERFAST 🏎💨

  44. Özgür

    Çok iyisiniz yaa😁😁

  45. Adem POLAT

    Rezvani tank ceker misiniz

  46. SelamLar TürKiYEM

    Audi RS6 AVANT Olsa Çok Güzel Olur

  47. yusuf gözener

    Hilal'le daha çok video gelsin

  48. Kaan Kucukgoz

    Abi bi opel corsa opc cekilir bence

  49. abdullah alvan

    Hilal abla Dodge Demon getirebilir mi? Yapabilir mi öyle bir şey?😆

  50. FATİH BALCIOĞLU

    Alfa Romeo 4C > Lotus Elise

  51. malkoç şigil

    Hilal hanimin kaşları halay çekiyor resmen 🏁

  52. Muhammed ALİ AKKAYA

    Supra 🤙🏻

  53. Önder Türkyılmaz

    Izlerken bile nefesim kesildi, arabanın görselinden değil ama klostrifobiden video bittiğinde nefesim anca düzeldi :) üstünü kesinlikle acman lazım kullanirken

  54. Bora Kocamanoğlu

    hilal aysalın olduğu videoları takım elbiseyle izliyorum abi

  55. Alperen Çetinkaya

    Ulan benim tofaşın motoruyla az oynadık koltukları sökünce benzinde 140 beygir fakiriz ama salak degiliz😂😂

  56. Enes İpek

    NEredeyse bana yakın sdahygfıluagfıugdfıuahfda

  57. müzik dünyası

    Arabanın uzunluğu Doğan abi kadar.

  58. Hasan Şimşek

    Videoyu izlerken yoruma bakan arkadaşım senden bir ricam olucak Ismail Erbaş kanalına abone olurmusun. ..

  59. Caner İnayet

    #BlondiedenNeyimizEksik .d

  60. Джихан Мустан

    Abi abs olan araba bosa alip firene basiyom cunki bensoferim onceden vites tahmin edip indiricen yok sa alah rahmet eylesin6

  61. EliteGamesTV

    Abi amerikan dodge gelsin

  62. Sergen Armağan

    o teyip nedir arkadaş 100 bin euro veriyorsun arabada tofaş teyibi var

  63. batuhan yeşil

    çok boktan araba açıkcası ford fiesta 2008 panelvan daha donanımlı amk 1,4 hahaha :D

  64. Muhammed Koç

    Doğan abiye tam destek Neden Doğan kabak bir değerli insan Götürülmez test etmeye

  65. ABDULLAH Demir

    nfs most wanted

  66. Ömer KQRAKUŞ

    10:40 askım

  67. Erhan Ilhan

    Arabalari kullan da Hilalsiz kullan.

  68. Can Altıparmak

    British Racing Green 2.elde var ve çok yakışmış

  69. seyid aslan

    Doğan kardeşim, Hilal hanım duymasın ama biraz kilo almış galiba😁. Ama eğlence tam gaz devam👏👏seviliyosunuz❤️

  70. Doğukan Orçan

    100000euro için çok boş ve gereksiz bir araba

  71. İbrahim İbrahimler

    Alla Allah. hilal başkan ve doğan abimiz beklenen video. Süpersiniz .

  72. Özcan MalaY

    Aynı basık tofaş gibi herşeyi hissediyorsun

  73. TLG- KaDir

    9:00 maklerenin hissi skskskdk

  74. Mert Kaynak

    hilal abla N'ye aldı

  75. Müjdat Öz

    5:35 kırcan bende kafanı kırcam 🤣🤣🤣

  76. Müjdat Öz

    Hilal Aysal ile çok neşeli ve eğlenceli videolar çekiyorsunuz. Kamera arkası 👍🏻👍🏻👍🏻😁😁

  77. Turgay Çelik

    Bi Toyota motoru gördüm sanki.

  78. ObzeNN

    abi dodge challenger srt abiiii:D

  79. eren tekin

    ingiltere başbakanının arabası olan jaguar xj yi de inceleyebilrmisin?

  80. Mert

    Zaten araba dahada hafif olsa yerden kesilecek arkada spoiler da yok downforce ta düşüktür 1.6 litre motor gayet yeterli :D He bu çok pahalı falan derseniz 106 gti yaparsınız bu kilolara ancak :D

  81. Mert

    Zaten araba dahada hafif olsa yerden kesilecek arkada spoiler da yok downforce ta düşüktür 1.6 litre motor gayet yeterli :D He bu çok pahalı falan derseniz 106 gti yaparsınız bu kilolara ancak :D

  82. START 0

    *798 KİLO NERDEYSE BANA YAKIN*

  83. kingbeloy

    Eziyet cekmek icin 100.000 euro verene kadar kendimi 100 tl ye dovdurur rahat ederim :D

  84. Kubilay T.

    Abi arabanın kalorifer hava çıkış kapakları dacia duster’ınki ile aynı😃

  85. Ufuk Goz

    Lexus LC 500 En kısa sürede istiyoruz

  86. Savas Ulusoy

    evo 9 mümkünse

  87. Kubilay T.

    Hilal hanımda gittikçe zayıflıyor 😛

  88. Batuhan

    abi adam 13:00 sürerken zevk alıyor ya

  89. TuBe R KuLoZ

    araba tofaş gibi konfora ve gidişe sahip imiş yani özetle :)

  90. TuBe R KuLoZ

    arabaya sığmamışsınız sanki :)

  91. Bahtiyar MUTLU

    Can’sın...

  92. ŞİKECİ MUHARREM

    M3 GTR istiyoruz

  93. Murad Talıbov

    Brat bidene purjunlari kesilmis 07 peçi😂

  94. TuBe R KuLoZ

    çok kilo almış.

  95. Mylasa Yapı A.Ş.

    Abla acilen sende şaseyi hafiflet. Bu nedir allahını seversen, almış başını gitmişsin. Aman diyim...

  96. Murat ERTURUN

    10.45 aşkımm

  97. Tek Daşşak Mehmet Çavuş

    Hafif olması eksi bence

  98. Hasmet Akın

    doğan abi hep sen sürüyorsun ayıp değil mi bu kardeşlerine

  99. Doğan Kabak

    Hilal’le bir sonraki videoda hangi arabayı kullanalım arkadaşlar?

    Furkan Aslan

    Uçak. 😂

    Zæki Yærgı

    Ford f500

    Yusuf Yıldız

    Alfa Romeo Giulia Qv tabi bulabilirsen

    Mehmet Özdemir

    Rolls royce sılver shadow sürer misin abi...

    Burak Kartal

    Mazda RX-7 FD



Sitemizde yayınlanmış olan videolar youtube sitesinden iframe olarak alınmaktadır. Sitemiz bu videoların içeriğinden sorumlu değildir.